نایسر دایسر پلاس

نایسر دایسر پلاس یک خرد کن همه کاره

 

فرایند تهیه غذا و طبخ آن دیگر مانند قدیم سخت و طاقت فرسا نیست.با فراگیر شدن دستگاه هایی نظیر چای ساز ، سرخ کن ،مایکرو ویو (مایکروفر) ، تستر ، غذا ساز و دیگر ابزار های کاربردی در آشپزخانه ها ،تهیه و طبخ غذا تا حدی راحت تر شده و سرعت بیشتری پیدا کرده است.در بیشتر فرایند های تهیه و طبخ غذا ، پوست کندن و خرد کردن مواد غذایی امری وقت گیر به حساب می آید و به عنوان مثال شما نمی توانید آشپزی را بیابید که از خرد کردن پیاز لذت ببرد.وجود یک دستگاه خرد کن همه کاره در هر آشپزخانه ای نیاز می باشد.ما برای سهولت در آشپزی و لذت بردن از آن ، به شما نایسر دایسر پلاس را معرفی می کنیم.
با نایسر دایسر پلاس ، با لذت آشپزی کنید


با خرید نایسر دایسر پلاس اصل یا همان خردکن نایسر دایسر می توانید لذت آشپزی را چند برابر کنید.این محصول فوقالعاده علاوه بر اینکه کارهای شما را بسیار بسیار سریعتر می کند ، خرد کردن و یا پوست کندن میوه را به کاری بسیار راحت و لذت بخش تبدیل می کند.مثلا برای خرد کردن سیب زمینی تنها کافی است آن را روی تیغه های تیز و برنده نایسر دایسر قرار داده و توسط اهرم تعبیه شده در آن یک فشار کوچک به آن بیاورید و خواهید دید در عرض چند ثانیه مقدار زیادی سیب زمینی خرد شده دارید و می توانید به راحتی آن ها را سرخ کنید.علاوه بر این نایسر دایسر پلاس دارای تیغه های مخصوص پوست کندن میوه بوده و بدون اینکه دستان خود را ببرید به راحتی می توانید میوه ها را پوست بکنید.


سرعت در آشپزی با نایسر دایسر پلاس
تصور کنید شما می خواهید یک سوپ خوشمزه را تهیه کنید.باید سبزیجات مخصوص را خرد کنید و انواع مواد غذایی مورد نیاز خود را پوست بکنید و خرد کنید.با خرید نایسر دایسر می توانید در کمتر از یک دقیقه تمام میوه ها و سبزیجات مورد نیاز برای پخت انواع غذا ها را پوست بکنید و خرد کنید.
غذاهای شکیل تر و زیبا تر را توسط نایسر دایسر پلاس تهیه کنید
تهیه سالاد عموما بسیار وقت گیر می باشد.با خرد کن نایسر دایسر پلاس می توانید گوجه ، خیار ، کاهو و دیگر مواد مورد نیاز برای تهیه یک سالاد خوشمزه را در کمتر از یک دقیقه آماده کنید و با توجه به دارا بودن تیغه های مختلف این خرد کن همه کاره می توانید مواد اولیه سالاد را به اشکال گوناگون و زیبا برش داده و سالادی زیبا را تهیه کنید.
نایسر دایسر اصل دارای ظروف با کیفیت و آنتی باکتریال بوده که با توجه به مواد اولیه پلی کربنات در این ظروف ، شستن آنها بسیار راحت بوده و به هیچ وجه مواد غذایی به آن نمیچسبند. پس دیگر نرگان شستشوی ظروف پس از آشپزی نباشید.می توانید نایسر دایسر پلاس را در داخل ماشین ظرفشویی قرار داده و به راحتی آن را بشویید.


شما عزیزان برای تهیه ی خردکن نایسر دایسر پلاس از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

نوشته شده توسط پریا در 15:49 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴

به حد متعادل و معقولی رسیده است

پاور بانک و مدل های مختلف آن

 

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از ابزار های هوشمند نظیر موبایل ، تبلت و… وجود این ابزار ها و استفاده از آنها همه گیر شده و زندگی بدون آنها شدیدا با اختلال مواجه می شود. این ابزارها همانگونه که بسیار کارآمد هستند ام همواره دارای محدودیت زمان استفاده می باشند.حتما تا کنون این مشکل برای شما پیش آمده است که نیاز شدید به استفاده از دستگاه هوشمند خود داشته باشید اما بدلیل نداشتن شارژ کافی و عدم دسترسی به برق نتوانید از آن استفاده کنید.امروزه با وجود پاور بانک این مشکل را حل کرده است.تصور کنید در هر کجا که هستید بتوانید گوشی و یا تبلت خود را شارژ کنید و با خاطری آسوده به استفاده از دستگاه هوشمند خود بپردازید و دیگر هشدار باطری ضعیف است و یا battery low شما را آزار ندهد.


شاید این سوال در ذهن شما کلید بخورد که پاور بانک چیست و چه کاربردی دارد؟هنگامی که به مسافرت و یا کوهنوردی می روید و مدت زمان زیادی را صرف فعالیت جسمی می کنید یک بطری آب همراه خود می برید تا در صورت تشنگی از آن استفاده کنید.باخرید پاور بانک نیز می توانید میزان شارژ مورد نیاز برای گوشی و یا تبلت خود را در مخزنی ذخیره کرده و در زمان نیاز از آن استفاده کنید.
ابتدای معرفی این محصول قیمت پاور بانک کمی نا معقول به نظر می رسید اما با گسترش ارائه و همچنین وجود برندهای مختلف امروزه قیمت پاور بانک به حد متعادل و معقولی رسیده است. از زمان معرفی پاور بانک تا فروش پاور بانک مدت زمان بسیار کمی گذشت و این محصول با قدرت روانه بازار شد.
کلمه پاور بانک چیست به معنی بانک انرژی بوده که همانطور که از اسمش پیداست منبع ذخیره انرژی الکتریسیته می باشد.
این دستگاه ابتدا جریان الکتریسیته را توسط شارژر دورن خود ذخیره می کند.درون این دستگاه را باطری های دارای سلول های ذخیره انرژی تشکیل داده اند که می توانند انرژی زیادی را در خود ذخیره کنند. باطری های مورد استفاده در پاور بانک دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه اشاره مختصری به آنها خواهیم داشت:
باطری های نیکل کادمیومی
این باطری ها به نسبت اندازه خود چگالی انرژی نسبتا پایینی دارند و در استفاده از آنها باید دقت داشت که زمانی آنها را شارژ کنیم که کاملا تخلیه شده باشند.در غیر اینصورت از عمر آنها کاسته خواهد شد.
باطری های لیتیومی
این باطری ها به نسبت اندازه خود و در مقابل باطری های نیکل ۲٫۵ برابر بیشتر می توانند انرژی را در خود ذخیره کنند و همچنین در صورت شارژ مجدد قبل از تخلیه کامل باطری آسیبی به آن نمی رسد.
پاور بانک های دارای کیفیت بالا نیز از همین نوع باطری ها استفاده می کنند.


ظرفیت داخلی پاور بانک
ظرفیت داخلی هر باطری و یا دستگاه قابل حمل به معنی توانایی ذخیره میزان انرژی در داخل باطری دستگاه می باشد.
قیمت پاور بانک نیز با توجه به ظرفیت آن متغییر است.در خرید پاور بانک نیز باید به ظرفیت آن توجه کرد.اگر می خواهید تبلت خود را شارژ کنید نیاز به پاور بانک با ظرفیت بالایی دارید.در صورتی که بخواهید گوشی هوشمند و یا mp3 player خود را شارژ کنید باید به خرید پاور بانک با ظرفیت کمتر روی بیاورید.

مدار داخلی پاور بانک

در خرید پاور بانک دقت داشته باشید که دستگاه مورد نظر دارای مدار داخلی ضد شوک باشد تا باطری دستگاه شما آسیب نبیند و همچنین دستگاه مورد نظر می بایست دارای خروجی استاندارد باشد.منظور از خروجی استاندارد پورت های رایج هستند که امروزه پورت
Usb
به عنوان پورت ریج و دارای ولتاژ ۵ ولت و جریان ۱ آمپر به عنوان استاندارد مد نظر می باشد.
را دارند usb همین امر سبب می شود تا کلیه دستگاه هایی که قابلیت اتصال به پورت

از طریق همین پورت به طور استاندارد شارژ شوند.

نوشته شده توسط پریا در 15:49 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴

هزینه های نصب و راه اندازی

نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه راه اندای سالن های نمایش و کنفرانس ،  خدمات نصب و راه اندازی و تعمیر ویدئو پروژکتور را بصورت گسترده ارائه داده و تلاش در کسب رضایت مشتریان عزیز داشته است.

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی.فروش انواع ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی ، کلاس درس ، برد هوشمند ، پرده نمایش و پایه و تجهیزات جانبی پروژکتور با بهترین قیمت.انواع مدل ها را از ما بخواهید و قیمت ها را مقایسه کنید.

انجام خدمات پس از فروش ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با چندین سال تجربه در زمینه تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش ، شما را برای خرید مناسب راهنمایی نموده تا حداکثر رضایت را از خرید خود داشته باشید.ارائه محصولات با گارانتی معتبر از امتیازات ما بوده و هیچ گاه قیمت را فدای کیفیت نکرده ایم.

ارائه راه کار های خرید به همراه  آموزش نصب انواع ویدئو پروژکتور

ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید و از بابت هزینه ای که می کنید دلگرم باشید. ایلیا دیتا  برای نصب ویدئو پروژکتور شما را راهنمایی می کند تا از صرف هزینه های نصب و راه اندازی نیز خیالتان راحت باشد.

نکات مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور

برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب به چندین نکته باید توجه کنید تا انتظاراتی که از یک نمایشگر تصویر در ابعاد بزرگ دارید بر آورده شود.

اولین مورد مهم در انتخاب دستگاه مناسب میزان سایز تصویری است که برای نمایش مد نظر شماست.هر چه قدر اندازه کادر تصویر شما بزرگتر باشد نیاز به دستگاه با رزولوشن تصویر بیشتری دارید و در نتیجه مجبور به صرف هزینه های بیشتری هستید.

مورد دوم که بسیار مهم می باشد مساحت فضای مورد نظر جهت نصب .ویدئو پروژکتور می باشد.به عبارت دیگر چنانچه فضای شما دارای محدودیت طولی با محل نمایش تصویر باشد می بایست از ویدئو پروژکتور های نزدیک برد (short through) استفاده کنید که هزینه ی این دستگاه ها نیز بالاتر از نوه معمولی می باشد.

نکته مهم دیگر میزان نور فضای مد نظر جهت نصب پروژکتور می باشد.به این صورت که هر چقدر محیط نصب ویدئو پروژکتور تاریک تر باشد ، تصویر پروژکتور شفاف تر و روشن تر دیده می شود و در محیط هایی که امکان تاریک کردن محیط (با کشیدن پرده ها و یا خاموش کردن لامپ و …) وجود ندارد ویدئو پروژکتور های دارای میزان روشنایی (انسی لومن) کم کاربرد ندارند و نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با قیمت بالاتری داریم.

ویدئو پروژکتور

برخی اصطلاحات رایج در مورد ویدئو پروژکتور و مشخصه های انواع پروژکتور

انسی لومن : میزان شدت روشنایی تصویر یک ویدئو پروژکتور

رزولوشن: تعداد پیکسل های نمایش داده شده توسط دستگاه ویدئو پروژکتور که هر چه بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت تصویر بیشتر آن می باشد.

کوتاه برد (short through):این نوع پروژکتور در فاصله ی کوتاهی از کادر نمایش نصب می شوند

کنتراست:میزان تفکیک پذیری رنگ تصویر نمایش داده شده توسط ویدئو پروژکتور

تکنولوژی ساخت: در دو نوع DLP و ۳LCD می باشد که DLP ها کنتراست رنگ بالاتر و ۳LCD ها دارای روشنایی تصویر بیشتر می باشند.

پورتهای دستگاه : انواع پورتهای ویدئو پروژکتور شامل Lan,Rs 232,VGA,S-Video,USB,HDMI و …

انواع ویدئو پروژکتور

نوع قابل حمل Portable که اندازه کوچکی دارد و می توان آن را همراه خود حمل کرد

نزدیک برد

سینمای خانگی

فضای بزرگ یاLarge Venue مناسب برای سینما ها

تعاملی یا interactive که دارای قلم مخصوص بوده که تصویر مورد نظر را لمی می کند یا به عبارت دیگر کار موس را انجام می دهد و برای کلاس درس مناسب می باشد.

نوشته شده توسط پریا در 15:49 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴

زیبایی و تناسب اندام

زیبایی و تناسب اندام همیشه مد نظر شیک پوشان وبه خصوص خانم ها بوده است.چه کسی است که از داشتن اندام زیبا احساس خوشایندی نداشته باشد؟ انسان همواره به سمت زیبایی ها کشش داشته است.دارا بودن اندام زیبا ، برای برخی افراد کار نسبتا مشکلی به حساب می آید.کسانی که استعداد چاقی دارند و یا چربی های زیادی در اطراف شکم و یا پهلوی آنها تجمع شده است.اما دیگر جای نگرانی نیست.با خرید گن لاغری می توانید به محض پوشیدن گن لاغری لذت داشتن اندام زیبا را حس کنید.
شاید با خود بگویید که چطور ؟ و یا آیا تنها با خرید گن لاغری می توان اندام زیبایی داشت ؟ پاسخ شما بسیار ساده است.
گن لاغری کاسمارا محصولی بی نظیر می باشد که با تجمع چربی های شکم و پهلو و به داخل بردن چربی های شکم و پهلو باعث می شود اندام شما بسیار خوش فرم تر به نظر برسد.


گن لاغری مردانه کاسمارا همانند یک تی شرت نازک می باشد که به هیچ وجه از زیر لباس مشخص نمی باشد.به این وسیله شما می توانید با پوشیدن آن شکم خود را تا حد زیادی داخل داده و به طبع عضلات سینه نیز کمی بر آمده تر شده و اندام شما زیبا تر به نظر می رسد.شما با خرید گن لاغری مردانه که همانند یک تی شرت نازک می باشد ، بدون احساس هر گونه سختی و فشار در ناحیه شکم ، اندام خود را زیبا تر میکنید.
طراحی گن لاغری زنانه نیز بصورت شلوارک می باشد که با پوشیدن آن چربی های شکم و باسن و پهلو ها و ناحیه ران پای خانم ها تجمع یافته و باعث می شود با ۱ تا ۳ سایز کمتر ، بسیار لاغرتر به نظر برسید.
گن لاغری کاسمارا کوچک کننده سایز بوده و می تواند پس از پوشیدن طولانی مدت ، کاهش سایز را برای شما به ارمغان داشته تا اندام شما را بسیار شکیل تر کند.با خرید گن لاغری از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید ، ضمن اطمینان از پرداخت هزینه ، محصولی با کیفیت را درب منزل خود تحویل بگیرید و پس از اطمینان ، هزینه ی آن را به مامور پست بپردازید.
کمپانی ترکیه ای کاسمارا ، محصولات متنوعی دارد که گن زنانه ، گن مردانه و گن سوتین (فرم دهنده سینه) از جمله آنها می باشد.


گن سوتین فرم دهنده سینه باعث می شود تا سینه های شما از افتادگی زود رس در امان بماند و همچنین فرم زیبایی به خود بگیرند.افتادگی سینه ها و شل شدن آنها همواره دغدغه خانم ها بوده و همچنین سینه های افتاده روی مهره های گردن فشار آورده و باعث آسیب دیدگی مهره های گردن می شود.دیگر نگران افتادگی سینه های خود نباشد.با خرید گن لاغری (گن سوتین) می توانید ضمن به تن کردن یک گن لاغری با الیاف کاملا طبیعی ، سینه های خوش فرمی داشته باشید.پوشیدن این گن لاغری زنانهبه هبچ وجه باعث آزار شما نمی شود و می توانید دیگر با گن های لاستیکی حجم بالا و گرم و ضخیم خداحافظی کنید.

نوشته شده توسط پریا در 15:48 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴

فیلم اموزش آشپزی

خرید اینترنتی کاملترین و بهترین مجموعه آموزش آشپزی ایرانی

 

آیا رؤیای آشپز حرفه ای شدن را در سر دارید؟آیا دلتان می خواهد هر روز غذاهای متنوع بپزید و همه از دستپختتان تعریف کنند؟آیا دوست دارید با آشپزی فوق العاده خود صمیمیت و محبت را در خانواده خود بیشتر کنید و برای همسر و فرزندان خود خوشمزه ترین و لذیذترین غذاها را آماده کنید؟ ما به شما مجموعه پرطرفدار آموزش آشپزی ایرانی را معرفی می کنیم که بسیار مورد توجه بانوان ایرانی قرار می گیرد.

آقایان و خانم ها با در دست داشتن این مجموعه بی نظیر به راحتی و در خانه با نحوه پخت انواع غذاهای جدید و خوشمزه و نحوه درست کردن انواع دسرها آشنا خواهید شد.

آشپزی کار ساده و زیبایی است و آشپز ماهر شدن کار سختی نیست،فقط باید تجربه کسب کنید و حوصله و سلیقه داشته باشید.شما با مشاهده فیلم های اموزشی در این بسته که توسط بهترین و مجرب ترین اساتید آموزش داده می شود تجربه کافی را در زمینه آشپزی به دست می آورید و با نحوه پخت انواع غذاهای ایرانی آشنا می شوید و می توانید هرروز غذاهای متنوع بپزید و دیگر نگران اینکه چی بپزید نباشید.

غذاهای ایرانی بسیار متنوع می باشد و میشه گفت غذاهای ایرانی جزو متنوع ترین غذاهای دنیا هستند،پس با خرید این مجموعه با انواع غذاهای ایرانی آشنا شوید و با تنوع غذایی فوق العاده اطرافیان خود را غافلگیر کنید. در این مجموعه بی نظیر انواع خوراک،انواع پیتزا،انواع پلو ها،انواع سوپ،انواع خورشت،انواع آش،انواع دلمه،انواع دسرو…. آموزش داده می شود.

در بسته فیلم اموزش آشپزی محتوای آموزشی به صورت تصویری و کاملا فارسی و با کیفیت بسیار بالا می باشند که در تمام دستگاه های خانگی قابل پخش می باشند.

هموطنان عزیز مجموعه جدید و بی نظیر فیلم آموزش آشپزی را از دست ندهید و با خرید اینترنتی این مجموعه به سادگی به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید.
این مجموعه برای همه کسانی که به آشپزی علاقه دارند و می خواهند دستور پخت انواع غذاهای ایرانی را به صورت اصولی و توسط مجرب ترین اساتید یاد بگیرند مناسب می باشد.
و همچنین این مجموعه آموزش آشپزی که بیشتر مورد توجه خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار می گیرد، هدیه بسیارمناسبی برای آنها می باشد.
برای تهیه این محصول از فروشگاه اینترنتی می توانید به سه روش اقدام نمایید.
۱٫ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کنید و مشخصات خود را وارد کرده و سفارش خود را در کمتر از یک دقیقه ثبت کنید.
۲٫مشخصات خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید.


۳٫تنها با یک تماس تلفنی با شماره های بالا سفارشتان را بصورت تلفنی ثبت کنید.

فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر با تهیه و مشاهده پکیج آموزشی آشپزی ایرانی با خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی آشنا شوید و از آشپزی لذت ببرید.

نوشته شده توسط پریا در 15:48 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴

قابلیت دید در شب

در این بخش می خواهیم به معرفی انواع دوربین مدار بسته دید در شب بپردازیم. معمولا دوربین های که قابلیت دید در شب را دارند از فاکتورهای دیگری همچون ضد آب بودن و ضد ضربه بودن نیز بهره مند هستند . همانطور که از اسمشان هم مشخص است این دوربین ها توانایی دید در شب و محیط تاریکی را دارا هستند و معمولا در مکان های امنیتی و جاهایی که نیاز است به صورت ۲۴ ساعته تصویر برداری شود و مراقبت انجام شود از این محصولات استفاده می کنند.
در واقع علت اینگکه این دوربین ها می توانند در سیاهی و تاریک شب هم تصاویر را واضح و گویا نمایش دهند وجود چراغ های مادون قرمز در اطراف لنز انها می باشد. علت اینکه برخی از انواع دوربین مدار بسته دید در شب دارای کیفیت بالاتری نسبت به بقیه هستند دقیقا همین چراغ های مادون قرمز و به قدرت پرتاب امواج مادون قرمز در محیط بر می گردد.


در محیط های تاریک و کم نور تصاویر به صورت سیاه و سفید می باشند و هر چقدر که میزان نرو محیط کم تر شود در واقع تیرگی تصاویر نیز بیشتر شده تا جایی که دیگر چیزی مشخص نباشد و به همین منظور است که از دوربین های دید در شب استفاده می کنند.با هم در زیر به معرفیس چند مدل از این دوربین ها می پردازیم :
۱-دوربین مدار بسته ptz
این دوربین دارای سه مشخصه است و آنعبارت است از : حرکت افقی-حرکت عمودی-زوم.پکیج هایی که گاهی اوقات به صورت /اماده و مونتاژ شده توسط شرکت شازنده بیرون داده می شود شامل یک دوربین مدار بسته صنعتی و یک لنز زوم و یک هوسینگ به علاوه یک پایه چرخشی است.سرعت چرخش دوربین ها نیز بنا به کاربردی که دارند متفاوت است و از ۳ درجه در ثانیه تا ۳۰۰درجه در شانیه نیز می تواند متفاوت باشد.
معمولا از دوربین های ptz در موارد کنترل ترافیک و حفاظت های پیرامونی و برای محیط های آلوده که دارای گرد و غبار زیادی است استفاده می کنند.
۲-دوربین مدار بسته صنعتی
از متداول ترین مدل های دید در شب می توان به همین مدل اشاره کرد.در اصطلاح به این نوع دوربین ها باکس نیز گفته می شود.یکی از قابلیت هایی که این نوع دوربین ها دارند این است که شما می توانید انواع مختلفی از لنز ها را به ان ضاافه نمایید . از لنز های مدل ثابت گرفته تا لنز وری فوکال و لنز های زوم.این لنز ها هر دام برای یک شرایط نوری متفاوت شاخته شده اند و هر کدام قابلیت پوشش مقدار مشخصی از یک محیط را دارند.


۳-دوربین مدار بسته دام
مدل سوم از نسل محصولات دید در شب را می توان به دوربین های دام اختصاص داد.این دوربین ها حالتی گرد و کروی دارند و به /انها دوربین های سقفی نیز می گویند.بر خلاف دوربین های صنعتی در این محصولات از لنز استفاده شده و هر کدام با توجه به کیفیت لنز استفاده شده در /ان دارای دامنه پوشش متفاوتی از محیط هستند.از ساده ترین این مدل می توان به نوع لنز ثابت ان اشاره کرد. دربرخی از مدل های دام نیز امکان چرخش و زوم نیز وجود دارد.
۴-دوربین مدار بسته تحت شبکه
زمانی صنعت دوربین های مدار بسته شروع به پیشرفت کرد که در محیط های مختلف نیاز به ارتقا امنیت دیده می شد.در سطح خانه گرفته تا مدارس و اداره جات مختلف به دلیل وقع برخی از حادثه ها نیاز بود تا سطح امنیتی بالا رود و به همین دلیل دوربین هایی با انم cctv معرفی شدند. این دوربین ها برخلاف دیگر دوربین های معمولی تصاویر انها در شبکه هیا عمومی قابل پخش و نمایش نبود و به همین دلیل به /انها واژه مدار بسته را دادند.


با گسترش اینترنت صنعت دوربین های مدار بسته نیز شاهد تحولاتی بود که باعث توسعه انها شد. به این محصولات دوربین های مبتنی بر آی پی می گویند یا همان IPCAmera. این دوربین ها را می توان به صورت مستققیم و انلاین به شبکه های اینترنت متصل نمود و از این طریق به ارسال تصاویر اقدام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.