تور اروپا

تور اروپا در نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه محصولات خانگی در فرانکفورت :
این نمایشگاه در آلمان برگزار میشود و کلیه ی منسوجات خانگی را از قبیل سیستم های آفتایگیر، پارچه های تختخواب، میز و روکش ها شامل شده این نمایشگاه اولین و جدیدترین سفارشات منسوجات خانگی را به نمایش جهانی میگذارد.

در این نمایشگاه جدیدترین و متنوع ترین نوآوری ها را در زمینه ی خانگی عرضه کرده و یکی از صنعت ها محسوب شده که هر ساله بازرگانان و توریست های تور اروپا نیز برای دیدن و حضور در این نمایشگاه می آیند . در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی زیادی برگزار شده که همراه سخنان آموزنده ای همراه است . این نمایشگاه فرصتی را برای نسل جدید ایجاد کرده که در رقابت های بین المللی میتوان با شرکت های بین المللی تبادل داشت.
یکی از مواردی که در این نمایشگاه عرضه میشود منسوجات خانگی است که طراحان داخلی میتوانند با حضور در این مکان از راهکارها و ابداعاتی که میبینند در کار خود به کار ببندند . از طراحی های سرویس خواب، حمام و استخر و رومیزی و … که با استقبال زیادی روبرو شده و هرساله گردشگران تور لحظه آخری اروپا را به آلمان میکشاند در این نمایشگاه با چندین سالن بزرگ با طراحی مدرن به استقبال بازدیدگنندگان میرود..در ضمن شما علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور لحظه آخری می توانید به بخش مورد نظر آن رد سایت مراجعه نمایید.

در این نمایشگاه از ۱۳۰ کشور حضور پیدا میکنند و ارتباطات کاری خود را بسط میدهند و میتوانند قراردادهای کاری ببندند تا به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنند . با گرفتن قیمت تور اروپا و یا تور آلمان میتوان به این نمایشگاه آمد و گردشگران از آن بازدید کنند.
در زمینه های مختلف لوازم خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
لوازم داخلی: پارچه ها مبل و چرم، بالش تزئینی، چرم مصنوعی دست ساز
دیوار: دیوارپوش ها، کاغذ دیواری ها، رنگ لعاب، تزئینات دیواری
کف : کف پوش هاف موکت، فرش های سایز کوچک و پادری
پنجره : پارچه های تزئینی برای پرده، لوازم جانبی پردهف کیله پرده ، ریل کشویی

نمایشگاه گل و گیاه در فرانسه:
هر ساله نمایشگاهی برای علاقمندان به حوزه ی گیاه و گل برپا میشود که به تولید کننده بذر، نهال و … محصولات خود را عرضه میکنند .همچنین از ماشین آلات برتر کشاورزی را معرفی میکنند همینطور نحصولات محافظتی گیاهان را، بسته بندی ها و …
در این نمایشگاه در حیطه ی کشاورزی به بحث پرداخته که در زمینه ی مدیریت پسماند و بازیافت و آزمایشگاه و محصولات گیاهی ارائه شده.
در این نمایشگاه گیاهان دارویی و معطر و میوه های متنوع را به نمایش میگذارند و بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی را از تور اروپا به خود جذب کرده . آخرین فناوری های روز دنیا را در غرفه ها برای پیشرفت در فرصتهای تجاری وسیعی با تجهیزات و خدمات جدید در تولید گیاهان نمایش میدهد.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان میوه جاتف کارخانجات آبمیوه گیری، گیاهان، درختکاری ها، گل کارها و تولید کنندگان گیاهان دارویی حضور پیدا میکنند . و با ارائه دادن کنفرانس های جذاب در چارچوب همایشی برای ارائه دادن اطلاعات در صنعت پرورش گل و گیاه و نوآوری های جهانی میپردازند.
در وسعتی به اندازه ۳۰۰۰۰متر مربع با ۱۵۰۰ برند برتر دنیا برقرار شده و هرساله ۲۱۰۰۰بازدیدکننده بین المللی را با تور اروپا و تور فرانسه به خود اختصاص داده.
از جمله مواردی که در بخش های این نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود :
میوه و سبزیجات : کاشت بذر، موارد سمپاشی، بسته بندی محصول، هرس کردن، گلخانه، باغبانی و نگهداری
انگورها: میوه ی انگور را در تنوع زیادی کاشت، هرس، روش نگهداری از آن ، ذخیره سازی کردن، بسته بندی ها، برداشت کردن
بذرها : جوانه ها و نهال ها، کشت و محافظت کردن ، سم پاشی ها، بسته بندی ها
در این نمایشگاه گیاهان دارویی و معطر و ارانیک عرضه شده .

نمایشگاه بین المللی ورزش اسب سواری:
در این نمایشگاه به علاقمندان اسب سوار اهمیت داده شده و ۲۲ سال است که این نمایشگاه هر ساله برای علاقمندان و گردشگران تور اروپا برگزار میشود که فرصتی برای بالا بردن نوآوری های مسائل اسب سواری و لوازم ورزشی در پرورش اسب ها و نگهداری آن ها فرصتی میدهد.
آخرین روش ها و متدهای پرورش اسب، اصطبل ها، تجهیزات رفاهی و نگهداری اسب ها در تعلیم و تربیت ایده ها و نوآوری هایی برای افراد در زمینه های پرش و مسابقات در سمینارها نمایش داده شده . روش های اسب سواری اروپایی ، غربی، اسپانیایی و مهارت های آن برای بازدیدکنندگان نمایش داده میشود.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:52  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

تور ترکیه به یادماندنی را با ما تجربه نمایید.ترکیه کشوری است توریستی و تفریحی.موقعیت جغرافیایی این کشور ترک زبان به این صورت است که نیمی در قاره اروپا و نیمی در آسیاست.این کشور نسبتا پهناور دارای قدمتی تاریخی است و آار تاریخی در آن بسیار زیاد است.شاید بتوان یکی از علت ها رواج گردشگری و مناسب بودن قیمت تور ترکیه را در همین آثار باستانی دید.در وصف زیبایی و جذاب بودن ترکیه بد نیست این را بدانید کهدر سال ۲۰۱۰ این کشور لقب “پایتخت فرهنگی اروپا” را گرفت.این نشان دهنده جذابیت و توریسی بودن این کشور است.
استانبول پایتخت این کشور است و علاوه بر اینکه مدرن ترین شهر ترکیه به شمار می رود ،از نظر استراتژیکی نیز بسیار مهم و حائز اهمت است زیرا این شهر در کنار دریای مرمره قرار دارد.همچنین تنگه ای به نام بسفر از استانبل می گذرد.این تنگه از آن جهت مهم است که دریای مرمره را به دریای سیاه متصل میکند.این کشور وسعتی در حدود ۱۵۳۹ کیلومتر مربع دارد.وجود دریای سیاه و دریای خزر به توسعه گردشگری ترکیه کمک ویژه ای کرده است و باعث ایجاد پوشش گیاهی وسیع و متنوع در سراسر این کشور شده است.دوستان و عزیزان علاقه مند به دریافت اطلاعات تور لحظه آخری نیز می توانند موارد جالبی را از این بخش دریافت نمایند.
منطقه تکسیم استانبول:
این منطقه ازمناطق مهم و پر رونق در تور ترکیه است زیرا درست در قلب استانبول قرار دارد.این منطقه از آن جهت مهم به شمار می رود زیرا اولا در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد و توریستان اروپایی زیادی به آنجا می روند.ثانیا چون این منطقه در مجاورت میدان تکسیم در خیابان استقلال و بی اوگلو قرار دارد و مراکز خرید و رستوران ها و هتل های معروف زیادی در آنجا وجود دارند.بد نیست بدانید که این منطقه تا این حد برای صنعت توریسم ترکیه مهم و حیاتی است که روزانه سه میلیون نفر از آنجا عبور می کنند.
منطقه آکساری استانبول:
این منطقه در مجاورت منطقه لا له لی قرار دارد.در منطقه آکساری ترکیه شما با کوچه ها و پس کوچه های قدیمی مواجه خواهید شد که دست به ترکیب و ساختارشان زده نشده است.اما هتل ها و رستوران های مجللی نیز در آنجا بنا کرده اند.این منطقه یکی از مراکز اصلی تولید و همینطور پخش کیف و کفش در تکیه می باشد.اگرچه گردشگری  و تور لحظه آخری ترکیه چندان ارتباطی با مراکز تولیدی ندارد ولی اگر شغلتان در راستای تولیدات این منطقه باشد بد نیست سری به انجا بزنید.منطقه آکساری را قطب تولید و کفش استانبول و حتی کل ترکیه می دانند.
منطقه لاله لی استانبول:
این منطقه را قطعا می توان جز مناطق شلوغ ترکیه به حساب آورد زیرا کسانی که توان مالی چندان بالایی ندارند ،بیشتر برای گردشگری
ترکیه یا بهتر است بگوییم گردشگری استانبول به این منطقه می آیند زیرا هتل ها و رستوران های آن بسیار ارزان تر از سایر جاهای استانبول است.
منطقه بشیکتاش:
از نظر موقعیت جغرافیایی این منطقه در جنوب تنگه بسفر قرار دارد و از شلوغ ترین ،پر رونق ترین و البته قدیمی ترین مناطق استانبول به حساب مب آید.
منطقه سلطان احمد استانبول:
این منطقه نیز مانند بسیاری دیگر ،از قدیمی ترین مناطق ترکیه محسوب می شود.غالبا کسانی که به آثار تاریخی علاقه زیادی دارند در یکی از هتل های موجود در این منطقه اقامت می کنند تا بتوانند به از تور گردشگری در تور ترکیه خود بیشترین لذت را ببرند.نام این منطقه برگرفته شده از نام یکی از مساجد ترکیه می باشد.مسجد سلطان احمد به دلیل آنکه در ساختارش از رنگ آبی استفاده شده است ،به مسجد کبود نیز مشهور است.در مورد داستان ساختن این نکات و روایت های بسیاری گفته شده است.گفته شده است که زمانی که سلطان احمد به معمار خود دستور ساخت این مسجد را داد ،معمار یک کلمه را اشتباهی شنیده است و همین باعث شد تا فکر کند که منظور شاه این بوده که ۶ مناره برای آن بسازد در نتیجه پس از تمام شدن مراحل ساخت آن ،بسیاری از عرفا شکوه و شکایت کردند که تنها مسجد کعبه است که شش مناره دارد و این مسجد نباید این تعداد مناره داشته باشد درنتیجه شاه هزینه ساخت یک مناره را در مسجد کعبه پرداخت کرد تا مسجد کعبه یک مناره از مسجد سلطان احمد بیشتر داشته باشد.
محله فیندیک زاده استانبول:
این محله هم از مناطق گردشگری تور ترکیه و از شلوغ ترین محله های استانبول است.کافه ها ،رستوران ها و مراکز خرید در این منطقه تا دیر هنگام باز هستند و رونق این محله تا نیمه شب ادامه دارد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:51  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

یکی از زیباترین و مهم ترین شهر های ترکیه بی شک استانبول است. شهری که در دو قاره واقع شده است. بخش از ان در آسیا و بخشی دیگر در اروپا.اگر بخواهیم نام چند تا از شهر های مقدس جهان را بگوییم می توان در لیستمان نام این شهر را نیز قرار داد.استانبول شهری زیبا است که می توان در آن هم تاریخ و هم فرهنگ ملت ترکیه را مشاهده کرد.شاید یکی از مهم ترین دلایلی که همه ساله ایرانی های زیادی دوست دارند تا به سفر تور ترکیه بروند همین زیبایی ها و جذابیت های بی حد و  اندازه شهر های ان مانند استانبول باشد.
اگر برای سفر به ترکیه تور استانبول را انتخاب کرده اید باید بگوییم که اصلا در انتخاب خود شک نکنید چرا که یکی از زیباترین شهر های ترکیه را برای سفر خود برگزیده اید.زمانیکه وارد فرودگاه اتاتورک در استانبول می شوید اولین چیزی که خیلی جلب توجه می کند قطعا پرچم های پر شمار و قرمز رنگ ترکیه است.شاید در نگاه اول به نظر برسد که گویی در شهر جشنی بر پا است که این همه پرچم در همه جای ان قرار گرفته است. اما این پرچ ها و آذین ها در واقع به خاطر تعصب شدید ترک ها به آتاتورک و ملیتشان است که باعث شده همیشه فضای شهر به گونه ای باشد که گویی در آن جشن و سرور بر پا است.

تور استانبول
فرودگاه آتاتورک در خارج از شهر و در فاصله ۲۰ کیلومتری آن واقع شده است.اگر پول برایتان مهم نیست می توانید مسیر فرودگاه تا شهر را با تاکسی بروید .باید بدانید که کرایه ها در تریکه و مخصوصا در این مسیر کمی گران است و اگر می خواهید صرفه جویی کنید می توانید همین مسیر را با مترو و یا اتوبوس طی نمایید.از فرودگاه تا اولین ایستگاه مترو حدودا ۱۰ دقیقه پیاده روی باید داشته باشید و ارگ حوصله این کار را دارید پیشنهاد می کنیم حتما با مترو به سمت شهر بروید.
در این بخش ما سعی کرده ایم تا اطلاعات کاملی درباره انواع تور استانبول و همچنین قیمت تور استانبول برای شما قرار دهیم.در ضمن می توانید اگر به دنبال تور لحظه آخری استانبول نیز هستید از همین بخش اطلاعات لازم را دریافت نمایید.معمولا افرادی که به دنبال سفری ارزان تر هستند از تور لحظه آخری استفاده می کنند.
همچنین می توانید در مجموعه تور گردشگری توریسم تور اطلاعات کامل و جامعی درباره انواع تورهای زیر بیابید :

تور آنتالیا

تور آنکارا

تور آلانیا

تور مارماریس

تور کوش آداسی

تور بدروم

تور ازمیر
عزیزانی که به دنبال تور ترکیه ۹۵ هستند نیز کافیست به بخش مربوط به ان که در سایت قرار داده ایم مراجعه و از همین الان بهترین تور را برای خود رزرو نمایند.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:51  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

کشورهای زیادی وجود دارند که می توان برای تفریح به آنها سفر کرد و از جاذبه های آن ها لذت برد.تور تایلند یکی از کشورهای توریستی است و بخش بسار زیادی از درآمد خود را از طریق صنعت توریست به دست می آورد.شهر پاتایا یکی از دیدنی ترین مناطق این کشور زیبا می باشد.به دلیل وجود دریا و رطوبت در این کشور ،تایلند دارای پوشش گیاهی بسیار متنوعی است و خته سرسبز دارد.شهر پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد.و همچنین در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک.
سالانه بیش از پنج میلیون نفر با هدف گردشگری پاتایا ،راهی این شهر میشوند.
از تفریحات رایج در پاتایا می توان به موج سواری ،غواصی ،شنا ،جت اسکی ،اسکی روی آب ،قایق سواری و …نام برد.
اکنون به برخی از مکانهای گردشگری قیمت تور تایلند اشاره می کنیم:
شو دیدنی الکازار یکی از چیزهایی است که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.این شو که در هر رو سه بار به نمایش در خواهد آمد ،رقص های محلی سنت های گونانگون را به نمایش می گذارد.در این شو بسیار زیبا ،مجریان و عواملی فنی و پشت صحنه آن از بهترین نور پردازی ها استفاده کرده اند به طوری که چشم همگان را به سمت خود خیره خواهد کرد.لباس های گران قیمت و رقصنده های خوش اندام و زیبا جذابیت این شو را دوبرابر کرده است.سیستم های صوتی به کار رفته در آن نیز از جدیدترین سیستم های روز دنیا می باشند.این شو یکی از بهترین و جذابترین جاذبه های گردشگری تور تایلند است.پس از آنکه هنرمندان لباس ، رقص و در برخی موارد گویش یک مملکت را به نمایش گذاشتند ،پردا ها کشیده خواهند شد و در کوتاه ترین زمان ممکن دکور برای سنت مملکت بعد آماده خواهد شد و هنرمندان پس از مدتی کوتاه با لباسی جدید و متناسب با آن کشور مجددا به روی صحنه خواهند آمد.
کاباره آلکازار بیش از ۲۰ سال است که در زمینه جذب توریست فعالیت می کند و در این راه نیز موفقیت ویژه ای داشته است.
مینی سیام:
مینی سیام یکی دیگر از جاذبه های توریستی پاتایا می باشد که تقریبا در مرکز پاتایا قرار دارد.در این مکان ماکت هایی از آثار مهم تاریخی  و تور لحظه آخری تایلند و جهان قرار داده شده است.از جمله آن ها میتوان به برج ایفل اشاره کرد.مینی سیام را میتوان پس از نمونه ی مشابه موجود در هلند و تایوان ،سومین مجموعه مینیاتوری آثار تاریخی دانست. که در آن بیش از ۱۰۰ اثر را به نمایش گذاشته اند.نمونه هایی مانند معابد معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین ،تخت جمشید ،برج کج پیزا ،مجسمه آزادی و …
نام این مجموعه از آنجا گرفته شده است که در قدیم نام کشور تایلند ،هزار معبد بوده است و آن سیام می خواندند.نام مینی سیام به معنی سیام کوچک و مجموعه مینیاتوری می باشد.
باغ استوایی نانگ نوچ :
این باغ در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب شهر پاتایا قرار دارد.در این باغ انواع و اقسام پوشش های گیاهی و درخت های متفاوت وجود دارد که هر کدام مختص به کشور خاصی می باشد.گیاهان تزئین شده ،نخل های زیبا و گل های ارکیده از جمله پوشش های گیاهی این باغ به شمار می رود.علاوه بر آن همه روزه در این باغ شو فیل ها نمایش داده می شود.وجود خانه های سنتی تور تایلند جذابیت این باغ را دوچندان کرده است.
دنیای زیر آب:
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پاتایا مکانی به نام دنیای زیر آب است.این مکان که در جنوب شهر توریستی پاتایا قرار دارد ،دارای بزرگترین و مجهزترین آکواریوم آسیا می باشد و از بهترین جاذبه های گردشگری آسیا و حتی دنیا به شمار می رود.در این آکواریوم موجودات زیبا و جالبی وجود دارد که تعداد آنها به ۴۰۰۰ موجود آبزی میرسد.تنوع این جانوران بسیار زیاد می باشد.این آکواریوم تا ۲۰۰ نوع متنوع از موجودات دریایی را در خود جای داده است.آکواریوم پاتایا یکی از جاذبه هایی است که با دیدن آن گذر زمان را حس نمیکنید.طول این آکواریوم ۱۰۰ متر است که شکلی استوانه ای دارد.
جزیره مرجان:
این جزیره در فاصله هفت کیلومتری پاتایا قرار دارد.سفرهای یک روزه این جزیره برای هر فردی میتواند جالب و جذاب باشد.سواحل آن دارای شن های سفیدی است که جلوه خاصی به آن بخشیده است.اینها همه بخشی از جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شودند.کشور تایلند بر روی صنعت گردشگری انرژی و هزینه زیادی کرده است و به خوبی توانسته از آن بهره ببرد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:51  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

تور پاتایا را با ما تجربه نمایید.هتل های پاتایا اکثرا در جاهایی بنا شده اند که دسترسی به آنها برای توریست ها راحت باشد.و علاوه بر آن محیط اطراف هتل دارای مناظر و جاذبه های ویژه ای باشد.به همین دلیل آنها را در نواحی ساحلی می سازند تا توریست بتواند به راحتی از دریا لذت ببرد.
هتل های گردشگری پاتایا را عموتا در یکی از دو خیابان اصلی شهر می سازند.همانند سایر هتل های جهان ،در تور پاتایا نیز هتل ها درجه بندی هستند.درجه بندی آنها از ارزان ترین تا گرانترینشان به این ترتیب است که:
ارزان ترین و کم امکانات ترین آنها مسافرخانه ها هستند و برای کسانی که قصد صرفه جویی دارند و یا دارایی اندکی دارند مناسب است.در درجه بعد هتل های درجه دوهستند که ارزان ترین هستند.این نوع هتل ها از مسافرخانه ها لوکس تر هستند و امکانات بیشتری به مشتریان خود می دهند.پس از آن هتل های سه ستاره و سپس چهار ستاره و پنج ستاره و بوتیک هتل برای افرادی که قصد دارند از سفر خود بیشتر لذت ببرند وجود دارند.افرادی که قصد گردشگری در تور لحظه آخری پاتایا را دارند بهتر است قبل از سفر از انواع هتل با امکانات و قیمتشان باخبر باشند.در ضمن شما علاقه مندان به دریافت آخرین اطلاعات درباره تور لحظه آخری سایر کشورها به بخش مربوطه به آن مراجعه نمایید.
گذشته از با کلاس بودن هتل ها ،آنها در نوع خدماتی که به مشتریانشان می دهند نیز با هم متفاوتند.برخی غیر از اقامت هیچ گونه خدماتی به فرد نمیدهند.برخی علاوه بر اقامت به صبحانه یا بی بی را نیز متقبل می شوند.نوع گرانتر آنها اقامت به همراه یک وعده غذایی شام یا نهار یا هاف برد یا اچ بی را در اختیار مسافر قرار خواهند داد.برخی هتل ها نیز اقامت به همراه سه وعده غذایی صبحانه ،نهار و شام یا فول بورد را به مشتریان خود عرضه می دارد.ولی باید توجه داشته باشید که اگر قصد دارید صرفا برای گردشگری و قیمت تور پاتایا به آنجا بروید بهتر است یکی از هتل های ارزان را انتخاب کنید زیرا غذاهایی که در هتل ها ارائه می شوند غذاهای بین المللی هستنند و ذائقه هر فرد ایرانی آنها سازگار نیست.اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تنها غذاهای ایرانی را می پسندید و در مقابل امتحان غذاهای جدید مقاومت می کنید ،بهتر است پولتان را صرف هتل های گران پاتایا نکنید و به هتل های ارزان تر قانع شوید.
اکنون به آشنایی بیشتر با برخی از هتل های تور پاتایا خواهیم پرداخت:
هتل پیادا رزیدنس پاتایا:
از امکانات این هتل می تواند به استخری زیبا اشاره کرد که مخصوص آفتاب گرفتن ساخته شده.این استخر به صورت روباز ساخته شده و ظاهری باشکوه دارد.خدماتی همچون ماساژ درمانی از دیگر مزیت های این هتل به شمار میرود.وجود اینترنت و پارکینگ رایگان رفاه مشتریان را افزایش داده است.همچنین این هتل دارای باغی مجلل است.از امکانات داخل اتاق ها هم میتوان به چای ساز ،یخچال ،حمام با کلیه لوازم بهداشتی به علاوه تلویزیون صفحه تخت.هیچ کدام از مشتریان نمیتوانند حیوانات خانگی خود را وارد این هتل کنند زیرا ورود حیوانات به این هتل ممنونع می باشد.این هتل یکی از هتل های سه ستاره پاتایا می باشد.
هتل پول من جی در تور پاتایا:
یک هتل پنج ستاره بسیار شیک با امکانات جالب از جمله وجود دو استخر روباز جهت آفتاب گرفتن ،اتاقی مخصوص برای بازی کودکان ،خدمات ماساژ درمانی ،یک باشگاه بدنسازی با همه امکانات ،اینترنت و پارکینگ رایگان ،رستورانی با غذاهای بین المللی.علاوه بر امکانات یاد شده در این هتل کلاس هایی موجود است که هر کس در صورت تمایل و با توجه به سلیقه خود می تواند در آنها شرکت نماید.توصیه ما به شما این است که اگر برای گردشگری تور پاتایا به این شهر سفر کردید از تمامی امکانات نهایت استفاده را ببرید.کلاس هایی که در این هتل وجو دارند ،عبارتند از کلاس های نقاشی سنتی تایلند ،طراحی بر روی پارچه و یوگا.
در طراحی و ساخت این هتل سعی بر آن بوده تا با ایجاد پنجره های بزرگ ،تا حد امکان از نور طبیعی استفاده شود.از آنجا که پیریزی این گونه هتل ها بسیار قوی و مستحکم است ،دیوارهای حامل در نها نقش کمتری دارند و به جای آنها از پنجره های بزرگ استفاده شده تا علاوه بر تامیین نور مورد نیاز به افراد این امکان را بدهند تا از مناظر بیرون از هتل نیز لذت ببرند.از دیگر مزیت های این هتل این است که فاصله بسیار کمی با شهر بانکوک (پایتخت تایلند ) دارد.فاصله ای کوتاه به اندازه تنها ۳۰ دقیقه.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:50  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

بناهای تاریخی و گردشگری امارات:
شایدبسیار شنیده باشید که آسمان دبی بسیار باشکوه است و آنرا به یکی از بزرگترین سرمایه های جذب توریست برایتور دبی کرده باشد. برج هایی که سر به آسمان میکشند و دارای شهرت جهانی از نظر طراحی و معماری هستند . یکی از بلندترین آسمان خراش جهان در این شهر واقع شده .
مساجد و اماکن مذهبی در این شهر واقع است که مسجد جمیرا که بسیار زیبا و دیدنی است در تور گردشگری آن شرکت کرد.

برج دبی:
از معروفترین بناهای تاریخی و دیدنی گردشگری در تور دبی بوده که یکی از مرتفع ترین برج های جهان به شمار آمده. ظاهر این برج به صورت موشکی با ارتفاع ۸۰۰متر است . یکی از مراکز پربازدید مسافران تور گردشگری امارات این برج است که در ساخت آن ۴بیلیون دلار هزینه شده است. از نظر جغرافیایی این برج در مرکز شهر واقع شده که به شدت شلوغ و فعال بوده.

مسجد بزرگ دبی:
این مساجد با اوایل ساخت سهر دبی بنا شده که دارای محیط و بنایی زیبا و قابل دیدن است و دارای ارزش زیادی بوده و به جای مسجدی که در دهه های قبلی تخریب شده بنا گشته که با دارا بودن ۵۴گنبد و یک مناره با ارتفاع ۷۰متر احداث شده.

مسجد جمیرا:
گردشگران و افراد غیر مسلمان نیز میتوانند به دیدن این بنای تاریخی بپردازند و اجازه ی ورود دارند که برای آنها بسیار جذاب است . مسجد جمیرا یکی از معروف ترین مسجد های بنای تاریخی و قیمت تور دبی به شمار آمده که در سال ۱۹۷۰ با ۲ مناره ساخته شده. بعد از غروب آفتاب نورپردازی میشود

جزایر نخل برای تور لحظه آخری دبی:
یکی از جزایر معروف گردشگری امارات را جزیره نخل گویند. که بجز آن سه جزیره مصنوعی نیز وجود داشته با نام های نخلجبل علی، نخل جمیرا، نخل دیره که یکی از زیباترین سازه های گردشگری  در تور دبی محسوب شد و به عنوان سازه ی گردشگری خاص برای جذب توریست به گردشگری رونق دهد. این جزایر با دارا بودن ۵۰۰ کیلومتر ساحل شنی در خود آپارتمان، پارک آبی، مراکز خرید، رستو.ران های زیادی هستند.
* بناهای تاریخی در هر کشور نشان دهنده ی اصالت تاریخی آن کشور به حساب آمده که بسیار مور توجه قرار میگیرد.شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تور لحظه آخری دیگر کشورهای توریستی می توانید به بخش مربوطه به آن در سایت مراجعه نمایید.

قلعه عجمان
یکی از آثار باستانی امارات قلعه باستانی عجمان است که برای ترمیم موزه بنا شد که اشیا باستانی که پیدا میشد در آن نگهداری گردد . موزه عجمان یکی از معروف ترین موزه ها به شمار آمده که دو بخش در آن وجود داشته یک نوع آثار باستانی و اشیای قدیمی و دیگری معرفی شیوه اجتماعی گذشتگان که آن را به یکی از موزه های بین المللی میراث فرهنگی امارات تبدیل کرده.

قلعه ام القیوین:
آثار تاریخی شهر ام القیوین در گردشگری کشور امارات است که در اوایل قرن اول میلادی که توسط باستان شناسان عراقی کشف شد که از از انگلستان، بلژیک، فرانسه، دانمارک به کاوشگری پرداختند. که چند ساختمان زیر خاکی را کشف کردند .
در همین دوره بود که قلعه آل علی کشف شد که بعد از ترمیم کردن آن به یکی از بناهای پربازدید تور گردشگری امارات قرار گرفت که این قلعه را بعدا به موزه القوین تبدیل کردند

راس الخیمه
یکی از قدیمی ترین مکان های تاریخی امارات راس الخیمه است که توسط باستان شناسان انگلیسی در سال ۱۹۶۸کشف شد که بعدا به یکی از موزه ها تبدیل شد.

پارک آبی آتلانتیس یکی از جذابیت های تور دبی برای شما:
این پارک آبی در محوطه ی هتل معروف آتلانتیس با مساحت ۱۶۰۰۰۰متر مربعی که مجهز به وسایل بازی و تفریحی متنوعی است مانند سرسره های ابی بلند و تیوپ هایی برای سواری افراد، حوضچه هایی موج دار برای شنا، زمین های بازی مخصوصی برای کودکان، و سواحل اختصاصی از امکانات هیجان انگیز این پارک آبی است که با دلفین ها و ماهی هایی زینتی با تونل شیشه ای برای کوسه ماهی ها مجهز شده که درون حوضچه های آن میتوان با دلفین ها بازی کرد و در یک روز میتوانید خاطره ای رویایی را تجربه کنید.
اگر با تور گردشگری به امارات در هتل آتلانتیس اتاق رزرو کرده باشید میتوانید به صورت نامحدود از این پارک آبی استفاده کنید و بدون دادن ورودی به بازی در این پارک آبی بروید . این هتل از ۱۶ رستوران و تریا و کافه با انواع غذاها و خوراک های متنوع دارابوده .یکی از تفریحات معروف تور گردشگری امارات پارک آبی آکواونچر است که بیشتر به پارک آبی اتلانتیس شهرت دارد .

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:50  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

عوامل مهم  گردشگری در تور فرانسه:
فرانسه کشوری توسعه افته است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از توریست های دنیا را به سمت خود جذب می کند.این کشور نسبتا پهناور جز یکی از سه کشوری است که در مجاورت دریای مدیترانه و همینطور اقیانوس اطلس قرار دارد.سواحل زیبا و با شکوه موجود در آن باعث ایجاد آب و هوایی معتدل و گرم شده است.و راه را برای گردشگری فرانسه باز کرده است.
این کشور از وسعت زیادی برخوردار است به طوری که سومین کشور وسیع در کل قاره اروپا و بزرگترین کشور در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای اروپای غربی به حساب می آید.
قانونمندی و مقرراتی بودن فرانسویان در کل دنیا نظیر ندارد.مسلما گردشگری تور فرانسه یکی از بهترین و جذاب ترین گردشهایی است که یک نفر می تواند تجربه کند.بر طبق همه پرسی که در ۴ اکتبر ۱۹۵۸ صورت گرفت ،قانون اساسی فرانسه به شکل امروزی به رسمیت درآمد.اصلی ترین چیزی که در این کشور به مرحله تصویب و اجرا درآمد این بود که بنایقیمت تور فرانسه را بر یک کشور دموکرات طلب و سکولار پایه ریزی کنند.و مردم در تعیین حاکمیت آن نقش صد در صد را دارند.
پس از آنکه دوران قرون وسطی در اروپا به اتمام رسید ،فرانسه شروع به پیشرفت فوق العاده ای کرد به طوری که در نواحی مختلف دارای مستعمره هایی شد.این اتفاق در قرون ۱۹ و ۲۰ میلادی افتاد.پس از آن هم صنعت  تور فرانسههمواره رو به پیشرفت بوده است.در سایت بخشی را به عنوان تور لحظه آخری نیز قرار داده ایم که می توانید از آن بخش اطلاعات لازم را در مورد سایر تور های لحظه آخری بدست آورید.

 

به طوری که این کشور را مهد فرهنگ مدرن و امروزی جهان می دانند.این کشور هنرمندان و اندیشمندان زیادی را پرورش داده است.به طور کلی این کشور در ایجاد برخی هنرها ،اندیشه ها و پیشرفت در بسیاری از زمینه ها نقش ویژه ای داشته است.در اواخر دوره قرون وسطی و زمانی که تمامی کشورهای اروپایی در جهل و فریب خود به سر می بردند ،در تور لحظه آخری فرانسه آتشی در زیر خاکستر شعله ور شد.اندیشمندان و افراد کارآمد از جاهای مختلف به این کشور کشیده شدند و در زمینه های مختلف از جمله زمینه های علمی ،فرهنگی و هنری مشغول فعالیت بودند تا فرهنگ نوین و امروزی را بنا نهند.کشوری همچون فرانسه که از لحاظ صنعتی بسیار پیشرفته است ،از لحاظ فرهنگی و هنری خدمتی بی نظر به دنیا کرده است و دارای قدمتی طولانی نیز می باشد باید هم در رده کشورهای توریستی و توسعه یافته قرار بگیرد.آثار تاریخی در فرانسه به اندازه ای زیااد است که گردشگری فرانسه این روزها حتی برای ساکنین سایر کشورهای اروپایی لذت بخش است.این کشور را می توان در کل دنیا چهارمین کشوری دانست که بیشترین آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو را دارد.شاید به همین دلیل باشد که سالانه جمعیتی در حدود ۸۳ میلیون نفر برای دیدن بناهای تاریخی ،موزه ها ،کاخ ها ،کلیساها و … به آنجا می روند.
این کشور اروپایی جز کشورهایی است که همه جوره از بهترین های دنیاست.از لحاظ بودجه نظامی رتبه پنجم در جهان را دارد و از نظر دارا بودن ذخایر هسته ای رتبه سوم دنیا را به خود اختصاص داده ست.علاوه بر آن به دلیل وجود گردشگران و توریستان بسیاری که به این کشور می آیند ،بازار قیمت تور فرانسه از رونق بسیار خوبی برخوردار است به همین دلیل هم تور فرانسه از نظر قدرت اقتصادی توانا شده است به طوری که پنجمین اقتصاد دنیا محسوب می شود.وباز بودن اقتصاد در این کشور از جمله دلایل موثر در گردشگری فرانسه است.از لحاظ قدرت خرید برابر ،این کشور رتبه هفتم دنیا را دارد و این به آن معنی است که اختلاف طبقاتی در آنجا بسیار پایین است و قریبا همه افراد جامعه از درآمد یکسان و همچنین قدرت خرید یکسانی برخوردار هستند.
فرانسه کشوری است که در زمینه استانداردهای بین المللی بسیار کوشا بوده است.این کشور برای مردم خود استانداردهای بالایی از سلامت ،امید به زندگی ،تحصیلات ،آزادی و … را قرار داده است و علاوه بر آن در بالا بردن استانداردها بین المللی در بسیاری از زمینه ها موثر بوده است.این کشور از لحاظ سیاسی نیز کشوری قدرتمند است و یکی از موسسان سازمان ملل متحد است و یکی از پنج عضو دائم در شورای امنیت سازمان ملل متحد است.این ها عواملی بودند که گردشگری فرانسه را رونق بخشیده اند و آن را جذاب کرده اند.این کشور همواره از کشورهای جذاب و دیدنی به حساب می آمده و به دلیل نزدیکی به دیای مدیترانه و اقیانوس اطلس آب و هوایی گرم دارد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:50  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

جاذبه های گردشگری تور اسپانیا
کشور اسپانیا از جمله کشورهای زیبای اروپا می باشد و هر ساله متوجه خیل عظیمی از توریست و گردشگران مختلف می باشد .این کشور دارای فرهنگ جالب و آثار باستانی و جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که آن را در بین کشورهای دیگر اروپا و کل جهان متمایز کرده است.
پایتخت کشور اسپانیا ،بارسلون می باشد که پر جمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود.قدمت این شهر گردشگری و تاریخی به ۲۰۰۰ سال پیش برمیگردد.بارسلون ،شهری ست ساحلی که در شمال شرق دریای مدیترانه واقع شده است.این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری و توریستی ،جاذبه های دیگری دارد که این کشور را در این زمینه ها منحصر به فرد کرده است. این زمینه ها عبارتند از ؛هنر –ورزش –فوتبال-تجارت-رسانه-آموزش-تحصیلات.
اسپانیا پس از کشورهایی مثل پاریس و لندن در اروپا از برجسته ترین کشورهای توریستی اروپا مطرح شده است.اطراف این شهر با رودخانه و دریا محاطه شده است و به همین علت آن را شهر ساحلی نامیده بودند.
این شهر یکی از شهرهای امپراطوری رم محسوب می شده است.و به عنوان یک شهر تاریخی محسوب می شود.شهر بارسلون آب و هوای فوق العاده خوبی دارد که در زمستان ها دارای هوای معتدل و تابستان آن خشک می باشد و به عبارتی چهار فصل نیز می باشد.بارسلون دارای ۶۸ پارک می باشد که از انواع مختلفی چون ؛پارک طبیعی و گیاه شناسی و معمولی و جنگلی است و انواع سواحل و موزه ها و کلیسا ها و ساختارهای معماری جالب و منحصر به فردی دارد که همواره شاهد گر شگران زیادی است.شما با تور اسپانیا می توانید این کشور را بهتر از قبل بشناسید.اگر می خواهید درباره قیمت تور اسپانیا نیز اطلاعاتی داشته باشید به بخش مربوط به آن که در سایت قرار داده ایم مراجعه نمایید.دوستان عزیزی که به دنبال اطلاعات کامل تری درباره تور لحظه آخری سایر کشورهای دیگر هستند می توانند به بخش مربوطه مراجعه نمایند.
تعدادی از جاذبه های گردشگری را در زیر به توضیح و تفصیل خواهیم پرداخت:
۱-کلیسای ساگرادا فامیلیا:این کلیسا یکی از مشهورترین بناهای تاریخی تور اسپانیا میباشد که به دلیل داشتن معماری ممنحصرد به فردش گردشگران زیادی را جذب می کند.این کلیسای مشهور و معروف در شهر تاریخی بارسلون می باشد. نام این کلیسا عبارتند از “خانواده ی مقدس “می باشد.شروع ساخت این کلیسای ارزشمند از سال ۱۸۸۲ بود و در این سال ها از لحاظ معماری خیلی روی این ساختمان و اصول معماری آن کار کرده اند.گفته اند ساخت این بنا تا سال ۲۰۲۶ ادامه داشته است.ریزه کاری ها ی زیادی که این ساختمان داشته باعث مدت دار شدن ساخت آن می باشد.معمار این کلیسای زیبا و خاص توسط یک طراح معروف به نام آنتونیو گائودی دیزاین شد اما ایشان در حال حاضر در قید حیات نمی باشند و سالها پیش فوت شده است.۱۸ برج کوچک این ساختمان و کلیسا جزو زیباترین و نادر ترین معماری های دنیا می باشد که باعث می شوند کلیسا بلند تر نشان داده شود.در این کلیسا از مجسمه های زیبای مریم مقدس و مبلغان دین مسیحیت و حضرت عیسی و…. و مقدسان و نمادهای دین مسیحت در این کلیسا به چشم می خورد.شکل های هندسی و نشانه و سمبل های به کار رفته در نمای کلیسا از معماری های برتر این ساختمان می باشد.
دهکده ی پوبله ی اسپانیول:این مکان واقع در بارسلون یکی از پر طرفدارترین مکان ها از لحاظ جاذبه های تفریحی و گردشگری می باشد .در این دهکده موزه هایی با معماری زیبا دارد که در ساختمان های این دهکده ، موزه و فرهنگ و آداب و رسوم کشور اسپانیا موج می زند. این موزه نمایانگر اصالت و قدمت کشور اسپانیا می باشد.به خصوص رفتن به این مکان برای کسانی که سفر کاری دارند و یا کسانی که وقت زیادی برای گشتن و دیدن جاهای دیگر و مختلف اسپانیا را ندارند و می خواهند از طرفی اسپانیا را بهتر بشناسند و به خصوص کارگردانان و فیلم سازان و….،جای مناسبی است تا از فرهنگ و آداب و رسوم و اعتقادات و سنت ها و قدمت ها و نژادها و نوع و روش های زندگی در این کشور مطلع شوند و سطح آگاهی و ااطلاعات خود را از این طریق بالاتر ببرند و هم لحظات خوشی را برای خود تداعی کنند . صنایع دستی و صنعت هنر کشور اسپانی نیز در این دهکده به چشم می خورد.
موزه ی پیکاسو : یکی از موزه های برتر و دل نواز و معروف در کشور اسپاانیا که همانطور از اسمش پیداست از اثرات نقاش و هنرمند مشهور و معروفی چون پیکاسو در آن موجود است و بازدیدکنندگان و هنرمندان از اقصی نقاط کشور به این موزه ی بی نظیر با آثار تکرار نشدنی سر میزنند.بابلو پیکاسو از نقاشان و هنرمندان معروف و خلاق قرن بیستم می باشد که ساختمان ویژه ی آن بسیار مجذوب و منحصر به فرد است که زیبایی های این آثاراین هنر مند یکتا به چشم می خورد.در لین موزه به علاوه ی اثرات ویژه و همیشه تازه ی وی ،از سرگذشت و زندگی و نوع دید و هر چه که به وی مربوط می شود و حتی خاطرات او ،مشهود است وراهنما این موضوعات را بیان می دارد و تعریف می کنند که شما را از شخصیت و سبک زندگی و آمال و آرزوهایش بیشتر آشنا می کند. دوست صمیمی پیکاسو به نام “خائومه سابارتس”که وقتی این همه اثر های خارق العادخ و البته فوق العاده در منزل خود دیداو را بر این داشت که این پدیده ها را در مجموعه ای گرد آورد و انها را برای مردم دیگر به نمایش بگذارد.
باغ وحش بارسلون- ساختمان و بنای کازامیلا و آکواریوم زیبای شهر بارسلون از جاذبه های گردشگری این کشور می باشد که هر کدام جذابیت های ویژه ای دارند که آنها را برجسته ساخته است و گردشگران را از تمام نقاط کشور به سمت خود می کشاند.عزیزانی که به دنبال تور لحظه آخری اسپانیا هستند برایشان موارد خوبی را رد ظنر گرفته ایم.
رستوران های تور اسپانیا:
یکی از راه های جذب مشتری در رستوران های اسپانیا که خیلی جالب توجه است این است که کسانی که پول غذا ندارند می توانند به عنوان یکی از کارکنان آنجا مشغول به کار شود و کار کند بجای خدمه در رستوران.
مدتی بود در اسپانیا به دلیل رکورد اقصادی و ایجاد مشکلات اقتصادی در ناحیه ی کاتالونیای اسپانیا با توجه به کم شدن خدمه در این رستوران آنها نیاز شدید به خدمه داشتند و با داشتن مشتری هایی که توانایی خرید غذا از رستوران را ندارند آنها را بر این داشت که از افراد دارای توان مالی کم استفاده کنند تا هم نیاز آنها برای کمبود خدمه و نداشتن حقوق به خدمه و نیاز خود خدمه ی تازه که می آید در آنجا یا ظرف می شورد یا گارسن است و یا در آشپزی کارهای پیش پا افتاده انجام می دهد و هنوز این خود باعث فراهم آوردن غذاهای روزانه اش می شود.این پروژه کار مشترک این رستوران و چند مؤسسه ی خیریه ی دیگه می باشد.رییس رستوران یا مدیر آن ابراز داشت در این رستوران در ابتدا حتماً بالای چندین هزار تن آدم کار می کنند .ژولیا کنزالس از افرادی می باشد که به این نحو در این رستوران کار می کرد و می گفت من خیلی احساس خوبی داشتم و این کار جای پیشرفت دارد و با ادامه ی آن به جاهای بزرگ تری خواهیم رسید.
مدیر این ستوران در تور اسپانیا اظهار نمود: به دلیل اینکه فرد در اجتماع کار می کند بهتر می تواند وارد اجتماع شود و اینکه برای مرد و زن برابر بود که درآمدش خیلی عالی می باشد.که هر کدام در پی اعتماد به نفس از دست رفته اند چه مدیر و چه خدمه تازه کار که کار و موقعیت خود را به دست آورند.
اسپانیایی ها عادات غذایی خاصی دارند که آنها را ذکر می کنیم،وعده های اصلی در کشور اسپانیا دو وعده ی ناهار و شام می باشد که ناهار از ساعت دو ظهر تا چهار بعد از ظهر است و وعده ی شام از ساعت نه الی یازده شب . که اغلب آنها میان وعده ی زیادی دارند که مثلاً از ساعت پنج تا شش عصر یک غذای سبک مثل مرینا و بکودیلو (یک جور ساندویچ) همراه نوشیدنی گرم(مانند چای وقهوه و نسکافه و شیرو ….) را سرو می کنند. آنها برای صبحانه از مواد شیرین و قند دار استفاده می کنند ،اما لذیذ. صبحانه ی آنها مانند قهوه داغ،شکلات داغ،قهوه،نان جو و مربا و چوور را میل می کنند که چوور خمیر تکه تکه شده همراه شکر که آن را سرخ می کنند. آنها برای میان وعده ی خو د از غذاهای مغذی و پروتئین دار مانند غذاهای گوشتی و ماهی و سالاد و سبزی و میوه و انواع پنیر استفاده می کنند.
اما ما اسمی از چوور آوردیم این غذا ی سنتی که در بین اسپانیایی ها پرطرفدار است حتی در بین دست فروشان نیز فروخته می شود. و اما محتوی این غذا از تیکه های خمیر نان شیرینی را سرخ کرده و به صورت برشته میل می کنند.
یک نوع غذای پر طرفدار دیگر تاپاس می باشد،(tapas) نام دارد که معمولاًهم سرد است و هم گرم.این غذا یک نوع غذا ی اشتها اور برای آنها محسوب می شود که سرد آن از روغن زیتون و پنیر در آن تشکیل شده و نوع گرم آن مثل پاتیلی تاس که همان ماهی مرکب سرخ شده است.این غذای لذیذ را غالباً بعد از تمام شدن کار بین عصر تا شام به عنوان عصرانه سرو می کنند و یا در تعطیلات پایان هفته همراه ناهار میل می کنند و از غذاهای مورد پسند اسپانیایی ها می باشد که توریست های زیادی بابت این غذاها به این کشور جذب شده اند چرا که نظیر آنها را در کشورهای دیگر خیلی کم می توان یافت کرد که اگرم باشد به آن کیفیتی نیست که در اسپانیا پخت و درست می شود.هشت الی دوازده تاپاس در تور اسپانیا موجود است که هر کدام دارای مواد و اختراع جدید غذایی از اسپانیایی ها می باشد.
یکی دیگر از غذاهای خاص تور اسپانیا “سرانو” است که انها گوشت خوک را قسمت قسمت می کنند و به تکه های ریزی آن را تقیم کرده و به مدت دو هفته آن را در نمک غوطه ور می کنند و می خوابانند و بعد از دوهفته آن را در انواع غذاهای گوشتی و طبخی آن را می پزند .اینکار غذا را بسیار ترد و خوشمزه می کند.
و اما می رسیم به غذای “پائلا” این خوراک به صورت رایج در ناحیه ای به نام والنسیا سرو می شود. در این ناحیه معمولاً روز یکشنبه این غذا را میل می نمایند.سه مواد اصلی آن ؛برنج-زعفران-روغن زیتون است که در آن از ماد دیگر مانند ؛گوشت های دریایی که از جانوران دریایی می باشد.
اسپانیایی ها در خوردن غذا ها عادات های ویژه ای دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
استفاده از سالاد در فصول گرم –خوردن نان با غذا-شراب نوشیدن در همه ی وعده های غذایی-استفاده از میوه و لبنیات برای سرو دسر که غالباً از کیک و تارت برای دسر هم استفاده می کنند.

 

موزه های اسپانیا و نقش آنها در گردشگری تور اسپانیا:
اسپانیا کشوری است با سابقه و قدمتی بسیار زیاد و طبیعی است که موزهای جالب و پرمحتوایی داشته باشد.رد پای انسان تا ۱۰۰۰۰ سال پیش در کشور اسپانیا دیده شده است.
موزه پرادو مادرید:
این موزه که به دستور امپراطور چارلز سوم ساخته شده است ،برای ایجاد تغییر و اصلاحات فرهنگی بنا شده است.موزه پرادو در شهر مادرید پایتخت اسپانیا قرار دارد و از معتبرترین و مهمترین موزه های اسپانیا به شمار می رود و یکی از عوامل مهم گردشگری اسپانیا به شمار می رود.اهمیت این موزه از آن جهت است که آثار با ارزشی از هفتصد سال از تاریخ اسپانیا را در خود جای داده است.این آثار که متعلق به قرن دوازدهم تا نوزدهم میلادی می شود ،شامل آثاری همچون ۵۰۰۰ عدد نقاشی هنری ،۲۰۰۰ عدد تصویر چاپی ،۱۰۰۰ عدد سکه و مدال ،۷۰۰ هدد مجسمه بین قرن های ۱۲ تا ۱۹ میلادی و ۲۰۰ شئ تزئینی می باشد.
ساخت این موزه باشکوه چندین سال به طول انجامید ولی ارزشش را داشته است زیرا علاوه بر آنکه جز جاذبه های گردشگری تور اسپانیا به شمار می رود ،نشان دهنده عظمت و هنر دوست بودن کشور اسپانیا در طول تاریخ را نشان می دهد.فردی که این بنا را ساخته جوآن دی ویلانئوا نام داشته است.این معمار در طول زندگیش آثار زیادی را طراحی کرده است ولی موزه پرادو بزرگترین آنها به شمار می رود.به این موزه قله رفیع نئوکلاسیسیزم اسپانیایی نیز گفته می شود.
در ابتدا قرار بود این موزه تنها آثار نقاشان اسپانیایی را در خود جای دهد ولی با اضافه شدن آثاری بزرگ از نقاشانی چون رامبراند ،بوتیچلی ،فرانسیسکوگویا و …کاربرد این موزه به شکل امروزی در آمد.
موزه ملی هنر کاتالونیا بارسلونا:
این موزه از بناهای زیبا و باشکوه اسپانا است که در قدیم کاربرد دیگری داشت.این موزه در سال ۱۹۲۹ میلادی از این مکان برای برگزاری نمایشگاه داخلی و بین المللی استفاده می شده است و با طولانی شدن سن بنا ،تصمیم گرفته شد که آن را به موزه تبدیل کنند.این اتفاق در سال ۱۹۹۰ افتاد.از مزیت های این موزه این است که علاوه بر آنکه اشیا و وسایل جذاب و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است ،خود بنا نیز از یبایی خاصی برخوردار است و یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا به شمار می رود.چیزی که این موزه را جذاب کرده است ،این است که در زمان های قدیم این موزه کاخ سلطنتی بوده و هر کسی اجازه ورود به آن را نداشته است ولی اکنون هر کسی که تمایل داشته باشد می تواند از آن دیدن کند.یککاخ می تواند چیزهای بسیار زیادی برای دیدن داشته باشد.این بنا در مقایسه با بناهای با شکوه امروزی نیز همچنان از کیفیت ساخت و زیبایی بسیاری برخوردار است.
موزه پیکاسو بارسلونا :
مسلما موزه ای مانند موزه پیکاسو در سراسر دنیا نظیر نخواهد داشت زیرا آثاری در آنا وجود دارد که هیچ کجا نیست.همانطور که از نام این موزه مشخص است ،در آنجا آثار پیکاسو به نمایش گذاشته شده است.پیکاسو نقاشی توانمند بود که یک اسپانیایی اصیل به شمار می رفت.بهترین مکان برای دیدن آثار این هنرمند اسپانیایی ،زادگاهش می باشد.این موزه از آنجا که برای تمامی نقاشان و دوست داران این هنر یک نمونه بی نظیر در سراسر دنیا م باشد ،تبدیل به یکی از قطب های گردشگری اسپانیا شده است و هنمندان و هنر دوستان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند.
کلیسای ساگرادا فامیلیا:
کلیسای بسیار زیادی در دنیا هستند که به دلیل داشتن معماری خوب و خاص خود به شهرت رسیده اند.کلیسای ساگرادا فامیلیا اسپانیا هم یکی از آنهاست و البته تفاوت های با نمونه های مشابه دارد.آغاز طراحی و ساخت این موزه به سال ۱۸۸۲ باز میگردد.و جالب تر آنکه هنوز کار ساخت این موزه به طور کامل تمام نشده است.معماران و سازندگان آن در تلاشند تا جزئی ترین چیزها را در طرح پیاده کنند و بنایی خیره کننده به جهان ارائه دهند.نام این موزه به معنی خانواده مقدس است.زمان پایان ساخت و بهره برداری از این کلیسا را در سال ۲۰۲۶ تخمین زده اند.مشخص است با آنکه این بنا هنوز کاملا تکمیل نشده است ولی می تواند از جاذبه ها و محل های دیدنی برای گردشگری تور اسپانیا به شمار رود.و آنچه مسلم است این است که پس از پایان مراحل ساخت این موزه ،بازدید کنندگان زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آن خواهند آمد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:50  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

صنعت گردشگری در ایتالیا:
این کشور دارای چندین گروه قومینی ازجله گروه آلمانی ،فوانسوی ،ایتالیایی-اسلونی که در بخش شمالی کشور قرار دارند و گروه ایتالیایی-آلبانیایی و ایتالیایی-یونانی که در بخش جنوبی کشورند ،می شود.
یکی از عوامل گردشگری تور ایتالیا مردم فهمیده آن است.می توان گفت تقریبا ۹۸% مردم ایتالیا با سواد هستند.در پی طرحی که در سال ۱۹۸۰ به تصویب رسید ،بیمه خدمات درمانی به وجود آمد و کلیه مراحل درمانی برای همه شهروندان رایگان شد.
ایتالیا کشور جالبی است.یک کشور با دو فرهنگ کاملا متفاوت است.این کشور هر ساله افراد بسیاری را جهت گردشگریتور ایتالیا سمت خود جذب میکند.یکی از مسائلی که در این کشور بسیار مهم است ،بحث شمال و جنوب کشور است.در نیمه شمالی کشور ما شاهد صنعتی پیشرفته و جامعه ای مدرن هستیم.امکانات رفاهی و مدرنیته در سمت شمال ایتالیا به دلیل نزدیک بودن با سایر کشورها اروپایی به شدت به چشم می خورد اما در مورد نیمه جنوبی آن اینگونه نیست.مناطق جنوبی ایتالیا کمی سنتی هستند و مردم آن پایبندی بیشتری به مذهب دارند.خانواده ها نقش و ساختاری متفاوت نسبت به شمال این کشور دارند و از انسجام بیشتری برخوردارند.به طور کلی آزادی در شمال ایتالیا بسیار بیشتر از جنوب آن است.همزیستی زن و مرد بدون ازدواج در شمال امری طبیعی است و مردم این منطقه چندان در قید مذهب نیستند.
مسئله تفاوت فرهنگ شمال و جنوب در قیمت تور ایتالیا به اندازه ای است که در برخی موارد نسبت به افراد جنوبی که در شمال دیده می شوند ،توهین می شود و به آنها با دید تمسخر نگاه می کنند.حتی شعارهایی در این کشور به گوش می رسد که خواهان جدایی شمال از جنوب می باشند.همچنین شما علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور لحظه آخری می توانید از بخش مربوط در سایت دیدن نمایید.
زبان مردم ایتالیا و نقش آن در گردشگری ایتالیا:
زبان رسمی کشور ایتالیا ،زبان ایتالیایی است.اما در مناطق مختلف و خاصی از آن ،زبان های فرانسوی ،آلمانی واسلونیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان مثال: در برخی از مناقط ایالت بولزانو مردم این منطقه به دلیل نزدیکی با کشور آلمان ،با این زبان آشنایی دارند.همچنین در شمال غربی ایتالیا یعنی در ایالت وال له داوستا زبان فرانسوی به دلیل هم مرز بودن با این کشور کاربرد دارد.و یا در شهرهای تریست وگوریتزیا ،به دلیل هم مرز بودن با اسلوونی ،مردم این منطقه با این زبان آشنایی دارند.ایتالیا به دلیل هم مرز بودن با چندین کشور ،تبادل زبانی و گویشی زیادی با همسایگان خود دارد.آشنایی مردم تور ایتالیا با زبانهای کشورهای همسایه ممکن است از مهمترین دلایل توسعه گردشگری ایتالیا به حساب بیاید.
مذهب در تور لحظه آخری ایتالیا و نقش آن در گردشگری ایتالیا:
اکثر مردم این کشور پیرو مسحیت کاتولیک هستند.حدود ۸۷% مردم ایتالیا مسیحی هستند که یک سوم آنها فعال هستند.در این کشور مذهب های دیگری نیز وجود دارد.۴/۱% از مردم ایتالیا مسلمان هستند که اکثر آنها مهاجر می باشند.از ۸۲۵۰۰۰ نفری که در این کشور از دین اسلام پیروی می کنند ،تنها ۵۰۰۰۰ نف آن دارای ملیت ایتالیایی هستند و بقیه آنها را مهاجران تشکیل داده اند.وجود آزادی در انتخاب دین در این کشور باعث شده تا مهاجران بسیاری به این کشور رو بیاورند و در نتیجه گردشگری ایتالیا نیز رونقی دیگر پیدا کند.
غذاهای ایتالیایی:
بدون شک نظیر غذاهای ایتالیایی را در هیچ کجای دنیا نمی توانید پیدا کنید.رستوران ها و غذاهای این کشور در دنیا معروف هستند و البته پرطرفدار.یکی از این غذاها پیتزاهای معروف آن هستند مانند پیتزا مارگاریتا که در سال ۱۸۸۹ برای اولین بار و توسط فردی به نام اسپوزیتو در ناپل تهیه شد و چون در آن زمان ملکه مارگاریتا برای بازدید از ناپل به آنجا آمده بود و این پیتزا به افتخار ورود او تهیه شده بود پیتزا مارگاریتا نام گرفت.جالب است بدانید که اسپوزیتو برای آنکه حس میهن پرستی خود را به ملکه نشان دهد سعی کرده بود تا ترکیبات این غذا را طوری انتخاب کند که در نهایت پرچم تور ایتالیا را القا کند.بنابر این از گوجه فرنگی ،سبز ریحان و پنیر سفید موتزارلا در آن استفاده کرد.
پاستا:
پاستا به غذاهایی گفته می شود که از آرد گندم درست میشوند.پاستا یکی از ثابت ترین غذاهای ایتالیاست و شکل های متفاوتی دارد.همچنین به سبک های متفاوتی نیز طبخ می شود.گاهی درون آن را با گوشت پر می کنند و گاهی نیز با سبزیجات و …نیاز به گفتن نیست که ایتالیا در زمینه آشپزی همواره یکی از بهترین ها در دنیا بوده است و هنر آشپزی در این کشور باعث رشد و ترقی صنعت گردشگری ایتالیا شده است

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:49  توسط امیر عباس  |  نظر بدهید

تور مالزی که در هر ۴ فصل در آژانس در اختیار مسافران گذاشته می شود.این تور ها که به شکل یک مجموعه کوالالامپو-لنکاوی، کوالالاپور سنگاپور،کوالالامپور-بنانگ می باشد.
با پرواز هایی به صورت مستقیم ماهان و ایران ابر تور مالزی آغاز می شود.اگر شما قصد انتخاب پرواز های خارجی رادارید پرواز های قطر و امارات و… می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.به صورت زمینی میان شهر های پنانگ و کوالالامپور ترانسفور بین شهری انجام می پذیرد و به صورت هوایی میان شهر های سنگاپور و کوالالامپور و همینطور میان لنکاوی و کوالالامپور انجام می پذیرد.مسافران می توانند برای راهنمایی و کسب آگاهی بیشتر از نقشه و راهنمایی که در اختیار آنها گذاشته می شود استفاده کنند.
طی دو هفته گردشگران ایرانی مالزی بدون کسب روادید می توانند مالزی را به شکل توریستی مورد بازدید قرار دهند.ویزا زمانی لازم می شود که گردشگران قصددارند اقامتی بیش از دو هفته در تور لحظه آخری مالزی داشته باشند و یا اینکه هدفشان بازدید از سنگاپور باشد.جهت تهیه تور شما می توانید بدون اینکه به آژانس مراجعه کنید جهت تهیه بلیط و رزرو هتل به شکل الکترونیکی هم اقدام کنید.برای آن دسته از گردشگرانی که امکان مراجعه به آژانس را ندارند می توانند صفحه نخست گذرنامه خود را فکس کرده و توسط فکس دریافتی از مدارکی که برای سفر لازم است را داشته باشند.
در آژانس ۴ فصل اغلب تور های مالزی در در هتل هایی می باشد که از ۳ ستاره بیشتر باشند. درج قیمت تور مالزی از آن جهت که برای همه هتل ها امکان پذیر نیست.هنگامی که برای هتل قیمت تور مالزی را در سایت برای هتل انتخاب شده را ندیده اید.برای شما این امکان وجود دارد که تماسی با قسمت قیمت تور مالزی آژانس داشته باشید.
تور مالزی هتل شرایتون کوالامپور:
خدماتی که در این تور در اختیار گردشگران قرار می گیرد به مدت هشت روز اقامت ،تور لیدر به همراه گشت شهری و صبحانه که اتاق های این هتل یک تخته و دو تخته با قیمت های متفاوت می باشند.
اطلاعات مورد نیاز این است که به روزه رفت و برگشت امکان تغییر قیمت فوق بسته با تغییر رو به رو می شود.ساعت تحویا در این هتل ۱۴ تمام و ساعت تخلیه در این هتل ۱۲ می باشد.و پاسپورت مورد قبول باید دارای ۷ ماه اعتبار باشد.
اتاق یک تخته ۳۲۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر نفر می باشد.اگر به دنبال آخرین اطلاعات در مورد تور لحظه آخری دیگر کشورها هستید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.
اتاق دو تخته ۲۶۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر نفر می باشد.
تور مالزی هتل رویال جولان کوالالامپور مالزی:
خدماتی که این تور در اختیار گردشگران قرار می دهد اقامتی به مدت ۸ روز به همراه تور لیدر و خدماتی مانند صبحانه و گشت شهری نیز در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
اطلاعات مورد نیاز برای تور این است که ممکن است قیمت های فوق بسته به روز با تغییر روبه رو شود.و ساعت تحویل در این هتل نیز در ساعت ۱۴ می باشد. و زمان تخلیه ساعت ۱۲ می باشد.پاسپورت شما باید به اندازه ۷ ماه اعتبار داشته باشد.
در اتاق یک تخته ۲۳۹۵۰۰۰ تومان برای هر نفر می باشد.
در اتاق دو تخته ۱۷۹۵۰۰۰ تومان به ازای هر یک نفر می باشد.
تور لحظه آخری مالزی هتل داینستی:
خدماتی که این تور در اختیار گردشگران قرار میدهد. اقامتی به مدت ۸ روز ،تور لیدر به همراه صبحانه و گشت شهری می باشد.
اطلاعات لازم برای این تور تغییر قیمت های فوق بسته به روز رفت و برگشت می باشد.ساعت تحویل در این هتل ۱۴ و ساعت تخلیه ۱ می باشد.
در اتاق یک تخته ۱۶۹۰۰۰۰تومان به ازای هر یک نمفر می باشد.
در اتاق دو تخته ۱۰۹۰۰۰۰ تومان به ازای هر یک نفر می باشد.
تور مالزی هتل کنکورد:
خدمات ارائه شده در تور هتل کنکورد اقامتی ۸ روزه به همراه تور لیدر ، صبحانه وگشت شهری می باشد.
اطلاعات لازم جهت این تور امکان تغییر در قیمت های فوق بسته به روز رفت و برگشت می باشد.در این هتل ساعت تحویل ۱۴ و تخلیه در ساعت ۱۲ صورت می گیرد.برای رفتن با این تور لازم است پاسپورتی با ۷ ماه اعتبار داشته باشید.
شما با انتخاب هر یک از این تورها در آژانس ۴ فصل می توانید سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.با این وجود که مالزی غنی از جاذبه های گردشگری بوده و شما می توانید از دیدن این جاذبه ها بهرمند شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.